استند کاشی و سرامیک

استندو پنل کاشی و سرامیک

شما فروشنده کاشی و سرامیک هستید؟ تا به حال به فکر راه اندازی یک فروشگاه کاشی و سرامیک افتاده اید؟ چگونه محصولات خود را به مشتریان نمایش خواهید داد؟ کاشی و سرامیک یک متریال تخت و البته سنگین وزن و گاهی شکننده است. با توجه به آنچه گفته شد نمی توان این محصول را در فروشگاه مثل قالی ایرانی روی هم چید و ورق زد!

آنچه به آن احتیاج دارید استند کاشی و سرامیک است. لازم است که ما پایه و بیسی برای قرار دادن انواع کاشی و سرامیک داشته باشیم و ازین طریق طرح و رنگ محصولات را در کنار کاشی و سرامیک‌های مکمل به خوبی به نمایش بگذاریم.

استند کاشی و سرامیک یکی از انواع تجهیزات برای به نمایش گذاشتن مصالح ساختمانی مانند سرامیک، سنگ مرمر، گرانیت، سنگ، کف چوبی و غیره را فراهم می کند که برای هر سبک کاربردی مناسب است. استند های کاشی نه تنها برای فروشگاه‌های خرده‌فروشی مناسب هستند، بلکه عمده‌فروشی، تجارت و صنایع ساختمانی را در مقیاس بزرگ هم تسهیل می‌کنند.

چرا از استند کاشی و سرامیک استفاده کنیم؟

بهترین راه برای نمایش کاشی و سرامیک در یک فروشگاه چیست؟ این سوال به چند فاکتور بستگی دارد، دسته بندی محصولات شما، فضای نمایشگاهی که در اختیار دارید، سرمایه اولیه، و انواع مشتریانی که به آنها خدمات می دهید و غیره.

کاشی و سرامیک یک متریال تخت است، بنابراین نمی‌توان در فروشگاه‌ آن را روی هم یا روی زمین چید. لازم است که ما پایه و بیسی برای قرار دادن انواع کاشی و سرامیک داشته باشیم و ازین طریق طرح و رنگ محصولات را در کنار کاشی و سرامیک‌های مکمل به خوبی به نمایش بگذاریم. این امر در فروشگاه‌‌های کاشی و سرامیک بسیار حائز اهمیت است، به خصوص در فروشگاه‌‌های پیشرفته ای که امروزه بر پا‌ می‌شود. پنل و استند کاشی در واقع همان قفسه‌‌هایی هستند که وجود آنها باعث چینش منظم محصولات در کنار هم‌ می‌شود. مشتریان‌ با ارزیابی ویژگی‌‌های ظاهری کاشی و سرامیک چیده شده روی این پانل‌‌ها انتخاب راحت تری خواهند داشت.

پانل و استند ابزاری اساسی در نمایش کاشی و سرامیک در فروشگاه‌های و نمایشگاه‌های کاشی و سرامیک است و امروزه از استقبال زیادی در صنف کاشی فروشان برخوردار است. زمینه ای که کاشی و سرامیک روی آن قرار می گیرد، ارتباط مستقیمی با جذاب تر نشان دادن طرح و مدل کاشی و سرامیک دارد. یک پانل و استند خوب می‌تواند با نمایش هرچه بهتر طرح و مدل کاشی و سرامیک، در فروش آن نقش موثری داشته باشد. شرکت‌های تولید کننده استند و پانل در ایران محدود هستند. برای آشنایی با انواع پانل و استند در این مطلب با ما همراه شوید.

تولید کنندگان استند کاشی و سرامیک چه کسانی هستند؟

با افزایش فروش کاشی و سرامیک و همچنین افزایش فروشگاه‌‌های کاشی در سراسر کشور لزوم ساخت استندهای کاشی بیشتر از همیشه احساس می شود. امروزه تولید کنندگان بسیاری در سراسر جهان به طور اختصاصی به ساخت پانل‌‌ها و استندهای کاشی و سرامیک پرداخته اند. شرکت هایی در ایران نیز به طور تخصصی این پنل ها را تولید می کنند. شما در صورت راه اندازی فروشگاه کاشی و سرامیک‌ می‌توانید پانل و استند مورد نیازتان را از این تولیدی‌ها تهیه نمایید.
نمونه‌‌های رایج استندها ثابت، متحرک، لولایی و پیچ و مهره ای هستند.

پنل استند کاشی سرامیک را از کجا خریداری کنیم؟

برای خرید استند سرامیک توصیه‌ می‌شود با کمی تحقیق محصول مورد نظرتان را بدون واسطه خریداری کنید. بسیاری از فروشندگان تازه کار به دنبال خرید استند کاشی و سرامیک دست دوم هستند. این نوع استندها اگر سالم باشند گزینه مناسبی در ابتدای کار است. قیمت استند کاشی دست دوم نسبت به نمونه نو پایین تر است و شما‌ می‌توانید در فروشگاهتان با صرف هزینه کمتر یک شو روم جذاب از کاشی و سرامیک داشته باشید. 

پنل کاشی و سرامیک چه کاربردی دارد؟

کاشی و سرامیک به عنوان مهمترین پوشش دهنده ساختمانی شناخته‌ می‌شود که یکی از زیرشاخه‌‌های مهم صنعت ساختمان است. صنعتی که جامعه بشری همواره به آن نیاز دارد به همین دلیل تولید و عرضه کاشی و سرامیک هرگز متوقف نمی‌شود و به قوت خود باقی است. امروزه فعالیت در حوزه کاشی و سرامیک یک فعالیت سودآور است و ما شاهد رشد و گسترش کارخانجات کاشی و سرامیک در سراسر جهان و متعاقب آن افزایش تعداد فروشگاه‌‌های کاشی و سرامیک هستیم.

فروشگاه‌‌هایی که در گوشه و کنار شهر به خصوص در محله‌‌هایی که فروش مصالح ساختمانی در آن بیشتر است به چشم‌ می‌خورند. این فروشگاه‌ها برای ارائه محصولات خود نیازمند دکوراسیون و دیزاین خاصی هستند که به کمک پانل و استند کاشی و سرامیک به وجود می‌آیند. استند و پانل کاشی از مهمترین لوازمی است که در فروشگاه کاشی و سرامیک باید وجود داشته باشد. آنها ابزاری اساسی در نمایش هر چه بهتر طرح کاشی و سرامیک پس از اجرا هستند که می‌تواند در فروش کاشی و سرامیک نقش داشته باشد.

اهمیت استفاده از استند کاشی و سرامیک

اگر شما فروشگاه کاشی و سرامیک دارید لازم است بدانید که دیزاین و چیدمان فروشگاه‌‌ها همیشه از مهمترین بخش‌‌ نمایش کالا برای جذب مشتری است. یک فروشنده حرفه ای‌ می‌داند زمانی موفق است که محصولات خودشان مشتری را جذب کنند. به همین دلیل توجه به دکوراسیون و چیدمان فروشگاه‌‌ بسیار اهمیت دارد. در دکوراسیون داخلی فروشگاه کاشی و سرامیک چیدمان و ایستایی کاشی و سرامیک بر عهده پایه‌‌ها و قفسه‌‌هایی است که از آنها به عنوان پانل یا استند یاد‌ می‌شود. در واقع یکی از مهمترین بخش‌‌های فروشگاه‌‌های کاشی و سرامیک استفاده از پانل و استند کاشی و سرامیک است که امروزه در انواع مختلف توسط تولید کنندگان حرفه ای تولید و عرضه‌ می‌گردد. این پانل‌‌ها کمک بسیاری در ارائه زیبایی، جذابیت و رنگ و طرح کاشی و سرامیک دارد. 
 

انواع پانل کاشی و سرامیک

پانل‌‌های کاشی و سرامیک ابزاری فلزی و مستحکم هستند که توانایی سوار کردن کاشی و سرامیک، سنگ‌‌های تزیینی ساختمانی و انواع موزاییک را بر روی خود دارند. این ابزار در نمایش هرچه بهتر طرح این محصولات بسیار تاثیر گذارند. استفاده از استند کاشی در هر فروشگاه، نمایندگی، شو روم و نمایشگاه کاشی و سرامیک برای داشتن یک فروش خوب الزامی است. این پانل‌‌ها با توجه به فضای کاربردی فضای مورد استفاده مانند فروشگاه‌های مصالح ساختمانی، نمایشگاه ها، شو روم‌ها و … می‌تواند در انواع مختلفی تولید و عرضه شود. 

پانل ثابت (استند)

پانل ثابت یا استند پانلی مانند یک بوم است. کاشی و سرامیک بر روی استند ثابت چیده می شود و قابل جابه جایی نیست. این پانل‌‌ها در کنار یکدیگر قرار‌ می‌گیرند و فضای زیادی اشغال‌ می‌کنند برای همین بیشتر مناسب فضای فروشگاه‌‌های بزرگ هستند. 

پانل متحرک  (ریلی یا لولایی) 

پانل متحرک خود در دو نوع پانل متحرک کشویی یا لولایی طبقه بندی می‌شوند. اینت پانل ها با استفاده از پروفیل به عنوان یک شاسی بزرگ طراحی‌ می‌شوند و قابل جا به جایی هستند. در مدل کشویی یا استند ریلی کاشی، چند لایه استند روی یکدیگر پیاده شده اند. مدل کشویی به گونه ای طراحی شده است که با کشیدن هر کدام از طبقات یک طرح بیرون‌ می‌آید. نوع دیگری پانل برگی یا لولایی است که این پانل‌‌ها مانند دفتری هستند که ورق‌ می‌خورد. مدل متحرک بیشتر مناسب استفاده در فروشگاه‌‌های کاشی و سرامیک کوچک است.

نمایش کاشی و سرامیک بر روی پانل و استند

پانل‌‌ها دارای چندین استند هستند، استندها با ورقه‌‌های ام دی اف و ملامینه پوشیده می شوند و مانند یک دیوار یا یک بوم عمل‌ می‌کنند. کاشی و سرامیک نمونه را بر روی این دیواره‌ می‌چسبانند تا در معرض نمایش قرار گیرد. فروشندگان طرح‌‌های ترکیبی را در این استندها می چینند، تا افراد بتوانند از کنار هم چیده شدن طرح‌‌های مختلف یک نمای نزدیک داشته باشند و راحت تر تصمیم بگیرند.

انتخاب نوع پانل برای فروشگاه

با توجه به تصاویر زیر می توانید نسبت به انتخاب و خرید پانل استند فروشگاه کاشی و سرامیک خود اقدام کنید.

فروش استند سرامیک 

برای خرید استند سرامیک توصیه‌ می‌شود از پروفایل و پیج‌های کاری خود سازندگان صنعت استند سازی در فضای مجازی دیدن نمایید و سعی کنید بدون واسطه محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید. بسیاری از فروشندگان تازه کار به دنبال خرید استند کاشی و سرامیک دست دوم هستند. این نوع استندها اگر سالم باشند گزینه مناسبی در ابتدای کار است زیرا قیمت آنها نسبت به نمونه نو پایین تر است و شما‌ می‌توانید در فروشگاه کوچکتان با صرف هزینه کمتر یک شو روم جذاب از کاشی و سرامیک داشته باشید.

استند اسلب

اسلب‌‌ها در اصطلاح کاشی و سرامیک سایز بزرگ هستند که ابعاد آنها متجاوز از 1 تا 4 متر است. اسلب استند مخصوص خود را دارد و نمی‌توان از اسلب کاشی برای آن استفاده کرد. برای این نوع کاشی‌‌های ابعاد بزرگ لازم است حتما با سازنده مشورت نمایید تا با توجه به فضای شما نمونه مورد نظرتان طراحی گردد. توجه داشته باشید که استند اسلب مناسب فضاهای بسیار بزرگ است و استفاده از آن در فروشگاه ها و غرفه‌های کوچک نمایشگاهی جلوه مناسبی ندارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
مهدیه ممیزی

مهدیه ممیزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *