بلاگ

سرامیک طرح پارکت

سرامیک طرح پارکت

شاید شما هم بدنبال انتخاب کفپوشی مناسب برای فضای منزلتان هستید، و برای انتخاب پارکت یا سرامیک دچار سردرگمی هستید.
سرامیک طرح پارکت می تواند جایگزینی مناسب، کاربردی تر، مقاوم تر و البته با هزینه ای کمتر باشد.
برای آشنایی با مزایای سرامیک طرح پارکت در این مقاله با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
سرامیک پرسلان چیست

سرامیک پرسلان

سرامیک پرسلان یکی از انواع سرامیک می باشد که بدنه سخت و مقاوم تری نسبت به سایرکاشی های های خاک قرمز و خاک سفید دارد. این سرامیک بعلت مقاومت بالا در برابر فشار، ضربه و رطوبت، رقیب سرسخت استفاده از سنگ و موزاییک در کف حیاط، روف گاردن و پارکینگ است. با توجه به اینکه سرامیک پرسلان جذب آبی نزدیک به صفر دارد، این محصول انتخابی مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام نیز می باشد. در این مقاله به اینکه سرامیک پرسلان چیست؟ چه کاربردهایی دارد، چگونه ساخته می شود و همچنین مزایا و معایب آن می پردازیم.

ادامه مطلب »
سرامیک اسلب

سرامیک اسلب

سرامیک اسلب چیست؟ این سرامیک های سایزبزرگ چه کاربردهایی دارند؟ سرامیک اسلب یکی از به روزترین سرامیک های موجود در بازار می باشد. این سرامیک ها با نقش سنگ های اسلب طراحی و در ابعاد بزرگ اجرا می شوند. این سرامیک با طرح سنگ زیبایی خاصی به محیط می بخشد. در این مقاله با ما همراه شوید تا با کاربرد سرامیک اسلب، مزایا و معایب آن آشنا شوید. 

ادامه مطلب »

کاشی بین کابینتی

کاشی بین کابینتی، تاثیر بسیار زیادی در دکور آشپزخانه شما داره، طرح و رنگ این کاشی ها می تونه دکور آشپزخانه ی شما رو حسابی از سادگی در بیاره. کاشی بین کابینتی این قابلیت رو داره که کابینت ها و شیرآلات آشپرخانه شما رو زیباتر و فاخرتر نمایش بده.

ادامه مطلب »
کاشی حمام

کاشی حمام

نیاز به گفتن نیست که هر دیواری که خیس شود نیاز به کاشی دارد، امروزه با وجود هزاران کاشی و سرامیک متنوع در رنگ، اندازه، شکل و طرح در بازار، جای تعجب نیست که بسیاری از مردم در انتخاب کاشی حمام مناسب سر در گم باشند، چه این فضا از پیش ساخته شده و احتیاج به نوسازی داشته باشد و یا در صدد طراحی یک فضای جدید باشید. خوشبختانه، با حفظ چند نکته کلیدی در ذهن، شما قادر خواهید بود گزینه های خود را محدود و انتخاب نهایی خود را بسیار سریعتر و دقیق تر انجام دهید.

ادامه مطلب »
استندو پنل کاشی و سرامیک

استند کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک یک متریال تخت است، بنابراین نمی‌توان در فروشگاه‌ آن را روی هم یا روی زمین چید. لازم است که ما پایه و بیسی برای قرار دادن انواع کاشی و سرامیک داشته باشیم و ازین طریق طرح و رنگ محصولات را در کنار کاشی و سرامیک‌های مکمل به خوبی به نمایش بگذاریم.

ادامه مطلب »
قرنیز baseboard

قرنیز چیست؟

قسمت پایین دیوار بعلت قرار گرفتن در معرض ضربات، آب و مواد شوینده آسیب پذیری زیادی دارد. قرنیز پوششی برای قسمت پایینی دیوار است و

ادامه مطلب »
کفپوش حیاط

کفپوش حیاط چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

وقتی که می خواهیم برای حیاط منزل کفپوش انتخاب کنیم اغلب اولین سوالی که ذهن افراد را مشغول می کند این است که کفپوش حیاط چه مشخصاتی باید داشته باشد؟ در وهله اول باید دقت کرد تا کفپوش حیاط استحکام و دوام بالایی داشته باشد. در فضای باز گرما و سرما، تابش نور خورشید و رطوبت وجود دارد، بنابراین باید کفپوش حیاط در برابر این عوامل از مقاومت خوبی برخوردار باشد.

ادامه مطلب »