انواع روشویی کابینتی از نظر سبک

انواع روشویی کابینتی از نظر سبک

وجود یک محفظه طبقه بندی شده در هر فضایی به ایجاد نظم در آن محیط کمک خواهد کرد. برای مثال، استفاده از قفسه‌های پلاستیکی یا فلزی روکش‌دار در حمام و دستشویی می‌تواند بسیار مفید واقع شود. با این حال، شاید بهتر باشد از کمدها و محفظه‌هایی استفاده شود که وسایل در داخل آن‌ها مشخص نباشد. در این صورت میزان نظم محیط نیز به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. انواع روشویی کابینتی از نظر سبک نیز با همین هدف تولید می‌شوند.

چرا باید از روشویی کابینتی استفاده کنیم؟

ایجاد فضای مناسب برای نگهداری انواع لوازم و تجهیزات بهداشتی در حمام و دستشویی، یک دغدغه همیشگی برای افراد بوده است. روشویی کابینتی یک فضای کمد مانند با طبقه بندی‌های مناسب برای رفع این مشکل ایجاد خواهد کرد. به این ترتیب، می‌توان مسواک، خمیردندان، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین، لوازم حمام را در آن نگهداری نمود.

استفاده از انواع روشویی کابینتی از نظر سبک کمک می‌کند تا ضمن رعایت نظم در محیط حمام و دستشویی، شرایط برای حفاظت از انواع وسایل در برابر میکروب‌ها و باکتری‌های مضر فراهم گردد.

مزایای استفاده از روشویی سرامیکی

مزایای روشویی سرامیکی

روشویی سرامیکی یکی از رایج‌ترین انواع روشویی‌هایی است که در محیط‌های مختلف بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی، خواص ضد رطوبتی سرامیک باعث می‌شود تا میزان نفوذ آب در روشویی سرامیکی به حداقل برسد. این مساله منجر به دوام بالا و افزایش طول عمر روشویی خواهد شد. همین مزیت باعث شده تا انواع روشویی سرامیکی برای استفاده در محیط منزل و محیط‌های عمومی، گزینه مناسبی به حساب آید.

شستشو و ضدعفونی کردن روشویی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. هر چه تمیز کردن روشویی راحت تر باشد، محبوبیت آن در بین افراد بیشتر خواهد بود. روشویی سرامیکی به دلیل روکش ویژه ای که دارد، به راحتی تمیز و ضدعفونی خواهد شد. به همین دلیل نیز استفاده از این نوع روشویی در بین افراد، جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

با اینکه استفاده از روشویی‌های بدون طرح و سفید رنگ از گذشته تا به امروز رایج بوده است، با این حال، افرادی که به روشویی‌های طرح دار و رنگی علاقه دارند می‌توانند از انواع روشویی سرامیکی استفاده کنند. در حال حاضر، برندهای مختلفی به تولید روشویی‌های سرامیکی با طرح و رنگ‌های متنوع می‌پردازند.

انواع روشویی کابینتی از نظر نوع نصب

روشویی کابینتی علاوه‌بر طرح‌ها و مدل‌های مختلف، از نظر سبک ساخت و نوع نصب نیز متنوع هستند. به طور کلی، روشویی های کابینتی در دو نوع دیواری و زمینی ساخته می‌شوند. کابینت‌های دیواری نسبت به روشویی کابینتی زمینی طرفداران بیشتری دارند. زیرا این نوع کابینت‌ها عملا نگهداری ساده تری داشته و فضا را وسیع تر نشان می‌دهند. به همین دلیل نیز در فضاهای کوچک استفاده از روشویی کابینتی دیواری توصیه می‌شود.

انواع روشویی کابینتی از نظر جنس

انواع روشویی کابینتی از نظر جنس

یکی از مزایای انواع روشویی کابینتی، قابلیت تولید آن‌ها از جنس‌های مختلف است. برای مثال کابینت روشویی شیشه‌ای، کابینت روشویی سنگی، کابینت روشویی فلزی و کابینت روشویی پی وی سی از رایج‌ترین روشویی‌های کابینتی به حساب می‌آیند.

در هنگام انتخاب انواع کابینت روشویی با جنس‌های مختلف باید به نیاز مصرف کننده دقت شود. در هر حال، استفاده از کابینت‌های با مواد اولیه ضد آب برای سرویس بهداشتی و حمام مناسب تر خواهد بود. بر همین اساس مواد pvc بهترین مواد اولیه برای تولید انواع روشویی کابینتی از نظر سبک به حساب می‌آید.

 کابینت‌های روشویی پی وی سی، در برابر رطوبت، نم و همچنین بخار بسیار مقاوم است. از سوی دیگر به دلیل روکش‌هایی که در سطح آن‌ها وجود دارند، تمیز و ضدعفونی کردن آن‌ها نسبتا ساده خواهد بود. از این رو، در سال‌های اخیر استفاده از روشویی کابینتی pvc نسبت به انواع روشویی کابینتی از نظر سبک با جنس های دیگر، رایج تر بوده است. قیمت روشویی هایی کابینتی نیز بر اساس جنس و کیفیت مواد سازنده آن تعیین خواهد شد.

روشویی کابینتی در چه سبک‌هایی تولید می‌شود؟

طراحی داخلی سرویس بهداشتی، علاوه بر ایجاد نظم و هماهنگی بین لوازم بهداشتی و محیط، زیبایی فضا را نیز دو چندان خواهد کرد. استفاده از انواع روشویی کابینتی از نظر سبک با طرح‌ها و سبک‌های مختلف به افراد کمک می‌کند تا فضایی جذاب ایجاد نمایند.

برخی از مهم‌ترین و متداول‌ترین سبک‌های روشویی کابینتی که با انواع مختلفی از طراحی‌های بهداشتی هماهنگ می‌شوند عبارتند از:

  • سبک سنتی: عمدتا از چوب های تیره رنگ ساخته شده و با شیرآلات کلاسیک ادغام می‌گردد.
  • روشویی کابینتی مدرن: معمولا چوبی هستند و از ترکیب رنگ‌های خنثی برای طراحی آن‌ها استفاده می‌شود.
  • کابینت‌های روشویی کاتیج: دارای سبکی کاملا ساده و بدون هیچ گونه نقش و رنگی (سفید رنگ) خواهد بود.
  • انواع کابینت‌های تکی یا دوبل: بر اساس میزان فضای حمام و سرویس بهداشتی انتخاب می‌شوند.
  • سبک کابینت باز: از سبک‌های خاص و پرطرفدار برای سرویس بهداشتی به حساب می‌آید.

ابعاد روشویی کابینتی استاندارد

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید روشویی کابینتی باید به آن توجه نمود، ابعاد محیط مورد نظر است. به طور کلی، برای محیط‌های کوچک بهتر است از روشویی کابینتی تکی یا روشویی‌هایی با ابعاد کوچکتر استفاده کنیم. در واقع، برای سرویس های بهداشتی با ابعاد کوچک، استفاده از روشویی کابینتی با اندازه بزرگ باعث کوچکتر نشان دادن فضا خواهد شد.

علاوه بر این، ابعاد کابینت روشویی باید به‌گونه ای در نظر گرفته شوند تا شیر آب و کاسه روشویی فاصله مناسبی از یکدیگر داشته باشند. قابلیت مخفی کردن لوله های آب نیز موضوع دیگری است که باید در هنگام انتخاب ابعاد انواع روشویی کابینتی در نظر گرفته شود.

در هر حال، استانداردترین ابعاد برای انواع روشویی کابینتی از نظر سبک معمولا ۸۰ سانتی متر ارتفاع، ۴۰ تا ۶۰ سانتیمتر طول و ۴۰ تا ۵۵ سانتی متر پهنا در نظر گرفته می‌شود.

 

برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان قبل از خرید، با کارشناسان جم سر در ارتباط باشید.

 

جمع بندی

روشویی کابینتی یک محفظه در بسته است که محل مناسبی را برای نگهداری انواع شوینده و لوازم بهداشتی در حمام و دستشویی ایجاد می‌کند. برای انتخاب بهترین روشویی کابینتی بهتر است با انواع سبک، جنس، نوع نصب و مدل آن ها آشنایی کامل داشته باشید.

گروه بازرگانی کاشی و سرامیک جم سر ارائه دهنده انواع روشویی کابینتی در بهترین کیفیت و متنوع ترین مدل ها محصولات خود را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است.برای ثبت سفارش خود با کارشناسان فروش ما از طریق راه‌های ارتباطی درج شده تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

  • استفاده از روشویی کابینتی چه مزایایی دارد؟

ایجاد فضای مناسب برای نگهداری انواع لوازم و تجهیزات بهداشتی در حمام و دستشویی، یک دغدغه همیشگی برای افراد بوده است. روشویی کابینتی یک فضای کمد مانند با طبقه بندی‌های مناسب برای رفع این مشکل ایجاد خواهد کرد.

  • برای خرید روشویی کابینتی از چه طریقی باید اقدام نماییم؟

برای خرید روشویی کابینتی از جم سر کافیست محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و برای ثبت سفارش خود با کارشناسان فروش ما با شماره 33090000-021 تماس حاصل فرمایید.همچنین میتوانید جهت خریدی مطمئن تر با کارشناسان ما در انتخاب محصول مناسب خود مشاوره ی رایگان داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
fatahi

fatahi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *