جدیدترین مدل های کاشی بین کابینتی سال 2023 + راهنمای خرید سرامیک بین کابینتی جدید

جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی شیوه‌ای نوین برای ساخت چهره‌ای متفاوت در آشپزخانه است. می‌توانید طرحی خلاقانه و هیجان انگیز پدید آورید تا از بودن در آشپزخانه احساس هیجان و راحتی داشته باشید. کاشی بین کابینتی ، نوعی از کاشی بوده که فضای خالی بین دیوار و کابینت ها را می پوشاند.

با گذشت زمان این کابینت ها از حالت کلاسیک به سمت لوکس و مدرن حرکت کرده اند و امروزه می‌توانید کاشی‌های بین کابینتی را در تنوعی از رنگ و مدل و طرح پیدا کنید.کاشی بین کابینتی فضا را با رنگ‌ها، بافت ها و الگوهای متنوع جالب و هیجان انگیز می‌کند. در این مقاله این نوع از کاشی‌ ها را به دقت بررسی کرده و جدیدترین مدل های آنها را معرفی خواهیم کرد.

  بهترین کاشی برای بین کابینت

بهترین کاشی‌ها برای استفاده در بین کابینت کدام‌اند؟

بهترین و جدیدترین مدل های کاشی بین کابینتی برای استفاده در آشپزخانه شما بستگی دارد به ویژگی های این کاشی‌ها، بودجه شما، سلیقه شما، دکوراسیون کلی آشپزخانه و … . کاشی های بین کابینتی انواع مختلفی دارند که در اینجا مزایا و معایب هر کدام را بررسی خواهیم کرد.

  • کاشی بین کابینتی شیشه ای: این نوع کاشی‌ها که از شیشه‌های رنگی کریستالی تهیه شده‌اند زیبایی فوق العاده ای دارند، فاقد درز بوده و بدون زیرسازی قابل نصب هستند. اما از طرفی دیگر سنگین وزن هستند.
  • کاشی بین کابینتی چوبی: این کاشی‌ها از نوعی چوب طبیعی با مقاومت بالا به نام پلای وود ساخته می‌شوند. ضد آب هستند و با چسب یا زیرسازی شبکه‌ای چوبی قابل نصب می‌باشند.
  • کاشی بین کابینتی پلگسی: این کاشی‌ها از ورق پلگسی ساخته شده، حمل آنها آسان بوده اما از سوی دیگر مقاومت آنها در برابر حرارت بسیار پایین است.
  • کاشی بین کابینتی کامپوزیتی: این کاشی‌ها وزن پایینی داشته و مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما دارند. اما عیب این کاشی‌ها قیمت بالای آنها می‌باشد.
  • کاشی بین کابینتی آلومینیومی: تنوع بالایی در طرح و رنگ دارند، وزن آنها پایین بوده و در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند اما قیمت بالایی دارند که با توجه به ویژگی‌های متعدد آنها معقول به نظر می‌رسند.
  • کاشی بین کابینتی از جنس آجر، سنگ و کاشی: ظاهری کلاسیک دارند و مقاومت آنها در برابر گرما بالاست اما وزن زیادی دارند و بسیار شکننده هستند.

راهنمای خرید کاشی بین کابینتی

راهنمای خرید کاشی بین کابینتی

در زمان خرید جدیدترین مدل های کاشی بین کابینتی باید نکاتی را مدنظر قرار دهید که این نکات عبارتند از:

  • کاشی باید قابلیت شستشوی آسان داشته باشد، اما جنس آنها به گونه ای باشد که بعد از مدتی به واسطه شستشو دچار افت کیفیت نشوند.
  • کاشی باید مقاومت مطلوبی در مقابل ضربه و حرارت داشته باشد.
  • کاشی بین کابینتی مخصوصا سرامیک بین کابینتی طرح سنگ باید رنگ مناسبی داشته باشد و رنگ آن با کاشی های کف و کابینت ها همخوانی داشته باشد.
  • کاشی ها باید به گونه ای نصب شوند که هیچ فضای خالی و درزی بین آنها وجود نداشته باشد.
  • کاشی را در اندازه و متراژ مناسب مدنظرتان خریداری کنید.
  • قبل از خرید کاشی با یک کاشی کار حرفه ای مشورت کنید.در این باره میتوانید با کارشناسان ما در جم سر از طریق راه های ارتباطی جم سر تماس حاصل فرمایید.
  • کاشی های روشن و براق فضای آشپزخانه را روشن تر و بزرگ تر نشان می‌دهند و از طرف دیگر کاشی‌های تیره آشپزخانه را شکیل و مدرن تر نشان می‌دهد. در انتخاب رنگ کاشی‌های بین کابینتی دقت کنید که چه جلوه‌ای می خواهید به آشپزخانه خود بدهید.
  • اگر سقف آشپزخانه کوتاه است کاشی ها را به صورت عمودی نصب کنید تا سقف آشپرخانه بلندتر به نظر برسه.
  • کاشی ها پس از نصب یک روز کامل باید خشک شوند و پس از آن مراحل درزگیری و بندکشی بین کاشی ها و کابینت ها را انجام دهید.
  • مسطح کردن و هم تراز بودن سطح زیر کار و همچنین تمیز بودن این سطح باعث نصب بهتر کاشی ها و مانع از عدم سقوط و لق شدن کاشی ها می شود. بهتر است برای نصب و اتصال کاشی بین کابینت از ملات چسب کاشی استفاده کنید.

مدل های پرطرفداری کاشی بین کابینتی

مدل پرطرفدار کاشی بین کابینتی

جدیدترین مدل های کاشی بین کابینتی و پرطرفدارترین آن‌ها، کاشی‌های سفید رنگ یا طلایی هستند که فضا و جلوه ای درخشان به آشپزخانه شما می‌دهند. کاشی‌های بین کابینتی از لحاظ رنگ و طرح و مدل بسیار متنوع هستند که پرطرفدارترین از لحاظ رنگ سفید و طلایی است، از لحاظ طرح، طرح‌های مدرن و سنتی و از لحاظ مدل میتوان تا حدی گفت تمامی مدل‌ها پرطرفدار هستند و بسته به رنگ کاشی کف و دکوراسیون آشپزخانه مدل‌های مختلفی انتخاب خواهند شد.

معرفی جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی

 جدیدترین مدل های کاشی بین کابینتی در سه نوع وجود دارد که ویژگی های منحصر به فردی دارند.

  • کاشی های شیشه ای: جذب رطوبت پایین و سطحی براق و لعابی محافظ مانند دارند.
  • موزاییک: این مزاییک‌ها برای برجسته سازی طراحی‌ها و ایجاد قطعه‌های مرکزی استفاده می‌شود. در ساخت موزاییک ها از مواردی مانند سرامیک، پرسلان، شیشه، سنگ طبیعی مانند مرمر استفاده می‌شود.
  • کاشی سنگ طبیعی: این نوع کاشی‌ها سنگ تراش خورده زمین می‌باشند که دوام و مقاومت بالایی دارند.

 

چرا باید از درزگیری بین کاشی و کابینت استفاده کرد؟

دلیل اصلی استفاده از درزگیری بین کاشی و کابینت آشپزخانه شما این است که باعث ایجاد یک مهر و موم ماندگار و ضد آب می شود. همانطور که سطوح مختلف به دلیل تغییرات دما کمی منبسط و منقبض می‌شوند، کاشی‌های سرامیکی و کابینت آشپزخانه شما با سرعت های متفاوتی منبسط می‌شوند. این بدان معنی می‌باشد که فاصله بین دو سطح کمی تغییر می‌کند. درزگیر سیلیکونی به اندازه کافی انعطاف پذیر بوده تا این انبساط و انقباض را بدون شکستگی یا افتادن کنترل کند.

استفاده از درزگیر برای مهر و موم کردن این شکاف‌ها در آشپزخانه بسیار مهم بوده، به خصوص جایی که دمایی بالاتر از سطوح پخت و پز معمول است. اگر شکاف‌ها با درزگیری مهر و موم نشده باشند، رطوبت می‌تواند به دیوارهای شما نفوذ کند و باعث ایجاد کپک یا از بین بردن آشپزخانه شما شود. با استفاده از درزگیری در هر جایی که کاشی و کابینت به هم می‌رسند، مهر و موم جذابی را حفظ می‌کنید که از نفوذ رطوبت به دیوارها و آسیب رساندن به کاشی کاری شما جلوگیری می‌کند. جدیدترین بین کابینتی های بازار معمولا کمترین آسیب پذیری را دارند.

چگونه شکاف بین کابینت و کاشی را پر کنیم؟

چگونه شکاف بین کابینت و کاشی را پر کنیم؟

بهترین راه برای ایجاد یک مهر و موم ضد آب بین کابینت و کاشی، پر کردن آن با درزگیر سیلیکونی همرنگ است. سیلیکون بهترین ماده برای این استفاده بوده چرا که با وجود تغییرات دما تا سالها انعطاف پذیر باقی می‌ماند. برخلاف درزگیری لاتکس، سیلیکون شکافته یا ترک نمی‌خورد. برای دستیابی به یک روکش حرفه‌ای بین ردیف بالایی کاشی ها و کابینت‌ها، یک درز سیلیکونی همرنگ انتخاب کنید. این روش آشپزخانه شما را برای سال‌های آینده بکر نگه می‌دارد و برای شیشه، چینی، سنگ یا کاشی و سرامیک کار می‌کند.

کلام پایانی

آشپزخانه قلب خانه برای اکثر خانواده هاست. می‌توانید نکات تزئینی زیادی را جستجو کنید، اما در پایان روز، با هماهنگ کردن کاشی‌ها و کابینت‌ها، فضایی را ایجاد کنید که دوست دارید و از آن لذت خواهید برد. می توانید بسیار ساده با استفاده از جدیدترین مدل های کاشی بین کابینتی آشپزخانه را به قلب تپنده خانه خودتان تبدیل کنید و از آن لذت ببرید.

در این مقاله سعی کردیم راهنمایی جامع در انتخاب کاشی های بین کابینتی برای شما ارائه دهیم. اگر شما هم تجربه ای دارید که با استفاده از کاشی های بین کابینتی توانسته اید آشپزخانه ای متفاوت خلق کنید، می توانید تجربیاتتان را از طریق نظرات با ما به اشتراک بگذارید. برای خرید جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی می‌توانید از گروه بازرگانی جمسر می‌توانید با شماره 09916686717 در تماس باشید.

سوالات متداول

  • برای خرید جدیدترین کاشی های بین کابینتی از چه طریقی اقدام نماییم؟

گروه بازرگانی کاشی و سرامیک جم سر با سالها تجربه در این زمینه میتوانید جدیدترین انواع کاشی های بین کابینتی را به شما رائه دهد.برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت خرید خود با کارشناسان ما با شماره 33090000-035 تماس حاصل فرمایید.

  • بهترین کاشی‌ها برای استتفاده در بین کابینت کدام‌اند؟

بهترین کاشی‌ها برای استفاده بین کابینتی در آشپزخانه شما بستگی دارد به ویژگی های این کاشی‌ها، بودجه شما، سلیقه شما، دکوراسیون کلی آشپزخانه و … . کاشی های بین کابینتی انواع مختلفی دارند که در اینجا مزایا و معایب هر کدام را بررسی خواهیم کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
fatahi

fatahi

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *