سرامیک سه بعدی چیست؟ بررسی کاربرد و مزایای آن

طراحان صنعتی هرروزه با طرحی جدید همه را شگفت زده می‌کنند. فرض کنید این روزها برای ایجاد فرمی خاص در هر وسیله‌ای می‌توان از ترفند سه بعدی سازی استفاده کرد. طرحی که در هر ابعادی قابل اجرا است. با برخی ابتکارات و تکنیک‌های بصری نه تنها می توان یک سطح سه بعدی ساخت؛ بلکه با تلفیق چندین سطح سه بعدی یک نمای بصری کاملا سه بعدی به وجود آورد که گاهی شبیه نمای حقیقی باشد.

فایل صوتی مقاله:

چنین ابتکار عملی را در حال حاضر در کاشی، سرامیک و کف پوش‌ها داریم. اگر بخواهیم بین یک کاشی با طرحی ساده و دو بعدی و سرامیک سه بعدی یکی را انتخاب کنیم، قطعا سرامیکی با طرح سه بعدی بیشتر نظرمان را جلب خواهد کرد و این موضوع در مورد همه افراد صدق می کند که دلیل محبوبیت این مدل کاشی و سرامیک است.

معرفی سرامیک سه بعدی

سرامیک سه بعدی چیست؟

 شاید از نزدیک سطوح این سرامیک‌ها صاف به نظر برسند اما اگر با کمی فاصله و از دور به آن نگاه کنید، متوجه برجستگی و حالتی سه بعدی در آن خواهید شد. با توجه به هر طرحی که از آن بر روی این سرامیک‌ها استفاده شود تصویری متفاوت خواهید دید که با ترکیبی از سایه‌ها و خطای دید به تصویری جالب خواهید رسید.

انواع سرامیک سه بعدی وجود دارد که در هرکدام با بازی رنگ‌ها و گاهی برجسته کاری‌هایی کوچک، طرح‌ها و نقش های متنوعی پدیدار می‌کنند. برای این که به درک بهتری از این محصولات برسید، نمونه‌ای از مدل‌های خاص آن را برای شما مثال می‌زنیم.فرض کنید تصویری از یک دریا با امواج خروشانش با ظریف کاری به صورت سه بعدی دربیاید.

در مرحله بعد با نصب سرامیک سه بعدی این طرح دریا در کف مکان مورد نظر شما پیاده شده و زمانی که وارد آن مکان می‌شوید ممکن است واقعا این حس به شما دست بدهد که وسط آن امواج خروشان هستید!

حتی در مواقعی توجه به جزئیات در این طرح‌ها انقدر زیاد است که ممکن است حتی برای لحظه‌ای هم که شده حالت ترس از افتادن در آن نیز به شما دست دهد. در حقیقت این همان حساسیت و دقیق بودن طرح و رنگ است که درنهایت موفق شده با ایجاد خطای دید، به ذهن شما واقعی بودن چنین صحنه‌ای را القا کند.

مزایا استفاده از سرامیک سه بعدی

مزایای کاشی و سرامیک سه بعدی

آیا در دکوراسیون منزل چیزی به غیر از چشم نوازی و زیبایی مد نظر است؟ معلوم است که نه! در هر شرایطی شما دوست دارید منزلتان را بر پایه جدیدترین اصول دکوراسیون داخلی طرح ریزی کنید. کاشی و سرامیک به کار رفته در خانه نیز بخشی مهم در همین چشم نوازی است. با خرید سرامیک سه بعدی میتوانید بهترین نما را برای دکوراسیون داخلی خود داشته باشید.

مزیت مهم‌تر از آن که با بازی خطای دید و سایه ها خانه ای لوکس و شیک خواهید داشت؟ جالب است بدانید این کاشی‌ها حتی از سرامیک‌های معمولی در بازار هم بادوام‌‌تر هستند. علاوه بر استحکام و عمر بالا، طریقه نصب سرامیک سه بعدی نیز آسان‌تر است و به‌راحتی با چسب مخصوص کاشی یا ملات آن را در هر نقطه‌ای که قصد دارید نصب کنید.

معایب سرامیک سه بعدی

معایب کاشی و سرامیک سه بعدی

هر محصولی حتی بهترین محصولات علاوه‌بر مزایا یکسری معایب دارند؛ البته برای آن راه حل‌هایی هم وجود دارد که قصد داریم آن‌ها را به شما ارائه کنیم. اولین مسئله می‌تواند قیمت این محصول باشد که البته نه به طور نجومی ولی مقداری از کاشی‌های عادی گران تر هستند که با توجه به کیفیت و کارایی ارزش هزینه را دارند.

البته شرکت ما قصد دارد با قیمتی مناسب انجام این پروژه را برای شما امکان پذیر کند پس جای نگرانی نست.جم سر ارائه دهنده انواع کاشی و سرامیک در مدل ها و طرح های گوناگونی با کیفیتی بسیار بالا و قیمت مناسب است.

بقیه موارد مربوط می‌شود به حساسیت نصب و انتخاب طرح که باید در آن دقت کافی را به کار گرفت. درجه یک بودن چسب یا ملات مورد استفاده و دقیق بودن نصب هر کاشی با توجه به طرح نهایی ممکن است سخت باشد اما به این توجه کنید که هر کار خاصی نیاز به دقت و سخت گیری خاص هم دارد که در ادامه به آن هم می‌پردازیم.

نصب کتشی و سرامیک سه بعدی

نصب سرامیک سه بعدی

مهم ترین نکته در نصب سرامیک سه بعدی، چسب یا ملات مورد استفاده آن است. در صورتی که چسبی مرغوب و درجه یک در نصب سرامیک سه بعدی مورد استفاده قرار گیرد، نه تنها ظرافت کار بلکه سرعت نصب نیز بالا خواهد رفت. در نصب چنین سرامیک‌هایی بسیار مهم است هر کاشی دقیقا جای خود قرار بگیرد و حتی نیم سانت هم با کاشی هم راستا خود اختلاف نداشته باشد تا طرح کلی خراب نشود.

موارد کاربرد سرامیک سه بعدی

قطعا از مهم‌ترین موارد استفاده این مدل سرامیک‌ها مکان های تفریحی خواهد بود که قصد ایجاد فضایی خاص دارند. اما به هر حال در بسیاری از منازل که برای صاحبانشان لوکس بودن و خاص بودن دیزاین داخلی خانه مهم است نیز این سرامیک‌ها می‌درخشند.

در هر فضایی که احتیاج به ایجاد یک تصویر بصری خاص وجود دارد می‌توان به‌راحتی با استفاده از طرح‌های مختلف سرامیک های سه بعدی تصویر سازی دلخواه را انجام داد. باید توجه داشته باشید این سرامیک‌ها به‌دلیل داشتن نقوش خاص در فضاهای بسیار شلوغ زیاد مورد استفاده قرار نگیرد تا باعث شلوغ تر به نظر رسیدن آن مکان نشود.

برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان قبل از خرید، با کارشناسان جم سر در ارتباط باشید.

خرید و قیمت سرامیک سه بعدی

پیش از این به بحث قیمت سرامیک‌های سه بعدی اشاره کردیم. تفاوت قیمت سرامیک سه بعدی نسبت به کاشی ساده چیز بدیهی است؛ چرا که روند تولید این سرامیک‌ها بسیار متفاوت‌تر، دشوارتر و همچنین پر هزینه‌تر است. البته قیمت کاشی‌های سه بعدی بسته به ابعاد و طرح و حتی برند خریداری شده متفاوت خواهد بود.برای اطلاع از قیمت‌ها دقیق کاشی و سرامیک با کارشناسان فروش ما از طریق راه های ارتباطی درج شده تماس بگیرید.

جمع‌بندی

همانطور که گفته شد در طراحی دکوراسیون داخلی طرح و نوع مناسب برای محیط خود  اهمیت بسیار بالایی دارد .شما می‌توانید با توجه به نیاز خود مدل‌های مختلف کاشی و سرامیک را با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مقرون‌به‌صرفه در صفحه محصولات جم سر مشاهده کنید. همچنبن کارشناسان فروش مجموعه ما همه روزه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز جهت خریدی مطمئن هستند.

 

سوالات متداول

  • مزایای استفاده از سرامیک سه بعدی چیست؟

از مزیت آن میتوان به خاص بودن طرح های آن اشاره کرد.همچنین علاوه بر استحکام بالا و عمر بالا، طریقه نصب سرامیک سه بعدی نیز آسان تر است و به راحتی با چسب مخصوص کاشی یا ملات آن را در هر نقطه‌ای که قصد دارید نصب کنید.

  • برای خرید سرامیک از چه طریقی میتوانیم اقدام نماییم؟

برای خرید سرامیک میتوانید از راهنمایی‌های لازم کارشناسان مجموعه ما جهت انتخابی مناسب با نیاز خود بهره‌مند شوید.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما با شماره 33090000-021 تماس حاصل فرمایید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
fatahi

fatahi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *