معرفی جامع و کامل بهترین برندهای کاشی و سرامیک یزد

بهترین برندهای کاشی و سرامیک

یزد سال‌های سال است به یکی از قطب‌های اصلی تولید کاشی و سرامیک در ایران تبدیل شده است. کارخانجات و برندهای یزدی نه تنها محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می‌کنند، بلکه توانسته‌اند سهم قابل توجهی از بازارهای صادراتی صنعت کاشی و سرامیک را نیز از آن خود کنند.

در این مطلب قرار است بهترین برندهای کاشی و سرامیک یزد را بررسی کنیم و بررسی مختصری از هر کدام از آن‌ها  داشته باشیم. این شما و این معرفی بهترین برندهای کاشی و سرامیک ایران در استان یزد.

پرشین

کارخانه کاشی پرشین ایرانیان

کارخانه پرشین در سال 1389 و با بهره‌مندی از به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا در یزد راه اندازی شد. این شرکت مدعی است تمام محصولاتش منطبق با آخرین استانداردهای روز دنیا تولید می‌شود و در زمینه صادرات تاکنون سابقه همکاری با کشورهایی همچون ترکمنستان، افغانستان، عمان، پاکستان، عراق، ترکیه، آذربایجان و گرجستان را در کارنامه خود دارد. پرسلان‌های این کارخانه دارای خاصیت جذب آب پایین و استحکام بالا است و آن‌ها را می‌توان در شرایط آب و هوایی مختلف به‌ویژه در مناطق خیلی سرد به کار برد.

الماس کویر

الماس کویر رفسنجان

برند الماس کویر رفسنجان را بدون شک می‌توان یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولید کننده کاشی و سرامیک در ایران به شمار آورد که به مساحت نزدیک یه 40 هکتار و زیر بنای 80000 متر مربع در کیلومتر 10 جاده رفسنجان-کرمان واقع شده است. الماس کویر رفسنجان انواع سرامیک کف و کاشی دیوار را با بهره‌مندی از به‌روزترین استاندادرهای روز دنیا تولید می‌کند. ظرفیت اسمی این برند نام‌آور سالانه 10 میلیون متر مربع است.

خط تولید کارخانه الماس کویر رفسنجان مدل‌های مختلف کاشی و سرامیک لوکس را در ابعاد مختلف تولید می‌کند و در بازارهای داخلی و خارجی نقش کلیدی ایفا می‌کند. همچنین برخی از محصولات برند شبستان نیز توسط این کارخانه تولید می‌شود.

ارم

کارخانه کاشی ارم اردکان

کارخانه کاشی ارم در نگین کویری ایران یعنی شهرستان اردکان یزد در سال 1386 ایجاد شده است و در سال 1392 در‌نهایت به بهره‌برداری رسید. این برند انواع سرامیک کف  و کاشی دیوار را در سایزهای متنوع مورد نیاز روز جامعه تولید و روانه بازار مصرف می‌کند.

سیمین

کارخانه سیمین ابرکوه

کارخانه کاشی و سرامیک سیمین در شهرستان ابرکوه با سرمایه‌گذاری بالغ بر حدود 40 میلیارد تومانی راه اندازی شده است و ازجمله برندهایی است که مرغوب‌ترین محصولات را روانه بازار می‌کند. سیمین را بدون شک می‌توان از پیشتازان تولید انواع کاشی و سرامیک در این شهرستان دانست که در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت قابل توجهی دارد.

برج

کاشی برج اردکان

شرکت کاشی برج اردکان نیز پس از اخذ مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه در سال 1386 شروع به فعالیت کرد و طبق آخرین گزارش‌ها، روزانه به تولید 14000 متر مربع کاشی و سرامیک می‌پردازد و در بازارهای داخلی فعالیت قابل توجهی دارد.

ارگ

کارخانه کاشی ازگ

شرکت کاشی ارگ در مساحتی 52 هکتاری و با تارگت تولید سالانه 30 میلیون متر مربع انواع کاشی و سرامیک در سال 1391 راه‌اندازی شده است. ارگ به تنوع تولید از لحاظ طراحی و سایز زبان‌زد است و سهم قابل توجهی در بازارهای داخلی و صادراتی دارد.

کاشی باستان

کارخانه کاشی باستان

 کارخانه کاشی باستان در میبد به وسعت 160000 متر مربع و زیربنای 23000 متر مربع تاسیس شده است. برند کاشی باستان انواع کاشی کف و دیوار را در انواع طرح و رنگ با بهره‌گیری از به‌روزترین ماشین آلات و تجهیزات تولید و در بازار مصرف ارائه می‌کند.

شبستان

کاشی شبستان

شبستان یکی از برندهای گروه بازرگانی جمسر است که کاشی و سرامیک‌ها را در سایزهای متنوعی تولید و روانه بازار می‌کند. این برند برای اولین بار در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی به‌روزترین محصولات خود را رونمایی کرد که با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شد.

خیام

کارخانه کاشی خیام که در شهر تاریخی میبد واقع شده است، بهره‌گیری از پرسنل زبده و تجهیزات باکیفیت را در دستور کار خود قرار داده است و توانسته است در صنعت کاشی و سرامیک حرفی برای گفتن پیدا کند.

کاژه

کاشی کاژه

شرکت کاشی کاژه ظرفیت اسمی 15 میلیون متر مربع دارد و جهت دسترسی به بازارهای منطقه در شهرستان اسلام آباد غرب در نزدیکی مرز عراق قرار گرفته است. این برند توانسته در بازارهای داخلی نیز خوش بدرخشد و سهم فروش خوبی را از آن خود کند.

سنا

کاشی سنا یکی از برندهای مطرح کشوری در زمینه تولید انواع پرسلان است که در شهرستان اردکان واقع شده است و سهم بازار داخلی و خارجی قابل توجهی دارد.

کاشی سنا

کیمیا سرام

کارخانه کاشی کیمیا سرام میبد

کاشی کیمیا سرام میبد در سال 1381 با زیر بنای 35 هزار متر مربع در کیلومتر 14 میبد فعالیت خود را شروع کرد. این کارخانه با دارا بودن 8 خط تولید و ظرفیت سالانه 7 میلیون متر مربع انواع سرامیک‌های کف و دیوار توانسته در بازارهای رقابتی به‌خوبی خودنمایی کند.

مجتمع

کاشی مجتمع میبد

کاشی مجتمع میبد در سال 1362 با ظرفیت تولید 5 میلیون متر مربع راه‌اندازی شد. امروزه مجتمع کاشی میبد سالانه 9 میلیون متر مربع کاشی کف و دیوار تولید می‌کند و توانسته جایگاه بازار خوبی برای خود پیدا کند.

اطلس

کارخانه کاشی اطلس

شرکت کاشی اطلس جزو مجموعه‌هایی است که برای اولین بار تولید کاشی دو پخت را در دستور کار خود قرار داده است. این کارخانه محصولات خود را در طرح و رنگ‌های مختلفی تولید و روانه بازار مصرف کرده است. کاشی اطلس مزیت رقابتی خود را در عرضه کاشی‌هایی کالیبره، بدون تاب و بالاترین کیفیت ممکن می‌داند.

نارین

کارخانه نارین میبد

کاشی نارین یکی از برندهای شناخته شده در زمینه کاشی و سرامیک دیواری تک پخت است. این مجموعه در سال 1371 تاسیس شد و حجم تولید روزانه قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

جمع بندی

در این مقاله تمامی برندهای مطرح در زمینه تولید کاشی و سرامیک را بررسی کردیم. گروه بازرگانی جمسر با تمامی برندهای مطرح شده در این مقاله همکاری می‌کند و برای تهیه محصولات از هر یک از برندهای نام برده می‌توانید روی کارشناسان فروش گروه بازرگانی جمسر حساب کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
fatahi

fatahi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *