راهنمای خرید کاشی محوطه بیرونی

راهنمای خرید کاشی محوطه بیرونی

پاسیو یکی از بخش های مهم در فضای باز خانه است که بیشترین ارزش را به آن می بخشد. اما قبل از اینکه بتوانید مبلمان، آبنما یا دیگر تجهیزات لازم را در آن راه اندازی کنید، ابتدا باید کاشی های کف و دیواره مناسب را نصب نمایید. اگر ندانید به دنبال چه چیزی باید باشید، تصمیم گیری در مورد نوع کف مناسب می تواند یک فرآیند سخت باشد. به همین دلیل است که راهنمای خرید کاشی محوطه بیرونی می تواند شما را در این خصوص یاری کند.

تفاوت بین کاشی های داخلی و فضای باز

کاشی های فضای داخلی و کاشی های فضای باز از دو جنبه اصلی با یکدیگر متفاوت هستند که شامل طراحی و دوام می شود. کاشی های فضای باز اغلب ظاهری مانند سنگ، سنگ فرش، بتن یا سایر عناصر فضای باز دارند. علاوه بر آن، سطح کاشی فضای باز بافت و ضخامت بیشتری نسبت به کاشی های داخلی دارد.

این نوع از کاشی، یک سطح مقاوم در برابر لغزش ایجاد می کند که به شما و حیوانات خانگی، امکان پایداری بیشتری را می دهد. همچنین، این نوع از مصالح در فضای باز نیز بسیار بادوام تر از کاشی های داخلی است. کاشی محوطه بیرونی، می تواند در برابر نور مستقیم خورشید و شرایط آب و هوایی سخت بدون آسیب مقاومت کند.

بنابراین قبل از شروع کاشی کاری در پاسیو خود، مطمئن شوید که کاشی های مناسب فضای باز دارید. در غیر این صورت، کار سخت شما زیاد طول نخواهد کشید.

انواع کاشی فضای بیرونی

انواع کاشی محوطه بیرونی

کدام نوع کاشی ها در فضای باز می تواند برای نمای بیرونی خانه شما استفاده شود که پوشش سخت، ایمنی لازم و ماندگاری بالایی را در برگرفته و به زیبایی آن نیز کمک نماید؟ انتخاب های متفاوتی در این زمینه وجود دارد که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

کاشی های پرسلان برای فضای باز

همانطور که کاشی و سرامیک پرسلان می تواند انتخابی سخت و زیبا برای کفپوش داخلی باشد، برای باغ و محوطه بیرونی نیز همینطور است. پرسلان، یکی از انواع کاشی ها است که می‌تواند به همان اندازه که در آشپزخانه ‌ها و حمام ‌ها به خوبی کار می‌ کند، در فضای باز نیز، دوام بالایی داشته باشد.

کاشی های پرسلان آب را جذب نمی کنند و بنابراین در هنگام یخبندان در معرض خطر ترک خوردن قرار نمی گیرند که آنها را برای باغ ایده آل می کند. یکی از بزرگترین مزیت های انتخاب کاشی های خارجی پرسلان این است که تعمیر و نگهداری پایینی دارند.

تنها با کمی نگهداری و تمیزکردن، می توانند همواره ظاهری کامل و جذاب را حفظ کنند. همچنین، جارو کردن زباله ها به علاوه شستن آنها با محلول تمیز کننده مناسب، به صورت هر از گاهی کافی است. کاشی و سرامیک پرسلان می تواند ظاهر سنگ طبیعی را تکرار کند.

بنابراین، در کنار بهره مندی از مراقبت آسان، ظاهری زیبا را نیز بدست خواهید آورد. پرسلان در فضای باز می تواند در معرض نور مستقیم خورشید گرم شود، بنابراین رنگ کم رنگی را انتخاب کنید که بتواند نور را منعکس کند. انتخاب رنگ تیره، جذف بیشتر آفتاب را همراه دارد.

پیوند داخل و خارج ساختمان با کاشی محوطه بیرونی

اگر می خواهید از کاشی محوطه بیرونی، برای طبقه ای که از داخل خانه شما به تراس بیرون منتهی شود، استفاده کنید، پرسلان انتخابی عالی است. استفاده از کاشی‌ های پرسلان در آشپزخانه با درهای کشویی دوتایی، به سبک بیرونی یا پنجره‌های فرانسوی کلاسیک رو به پاسیو، باعث افزایش فضا می ‌شود.

به دنبال محدوده ‌های پرسلان داخلی باشید که دارای یک گزینه خارجی نیز هستند یا برای هر دو محیط طراحی و ساخته شده‌اند. این به کاشی ها اجازه می دهد تا از داخل به بیرون اجرا شود تا ظاهری واقعاً یکپارچه ایجاد کند.

کاشی‌ های پرسلان فضای باز، اغلب ضخیم ‌تر از نمونه‌های داخلی خود هستند و می ‌توانند پوشش بیشتری در کف داشته باشند تا در شرایط لغزش مقاومت کنند. اما توجه داشته باشید که هر کاشی که انتخاب می کنید باید برای استفاده بیرونی مشخص شود.

ایجاد الگوهای کف با کاشی در فضای باز

ایجاد الگوی زیر پا با کاشی ها، فقط برای داخل خانه نیست. می ‌توانید کاشی های پرسلان طرح‌ دار را به بخش ‌هایی از باغتان ببخشید. الگوی هندسی بر روی تراس ها و در فضاهای نشیمن و غذاخوری در فضای باز افسانه ای به نظر می رسد و می تواند راهی قابل توجه برای تشخیص مناطق مختلف باغ باشد.

کاشی های طرح سنگ در محوطه باز

انتخاب زیادی ذر کاشی و سرامیک طرح سنگ وجود دارد که می تواند برای پاسیو و تراس و همچنین مسیرها و حیاط ها مورد استفاده قرار گیرد. در مورد فضای داخلی، آنها منحصر به فرد بودن را با انتخاب یک ماده طبیعی ارائه می دهند.

در کاشی محوطه بیرونی، رنگ سنگ طبیعی را با دقت در نظر بگیرید. اگرچه این به ترجیحات شخصی بستگی دارد، اما واقعاً مهم است که سبک زندگی خود را هنگام انتخاب سایه سنگ طبیعی در نظر بگیرید. با این حال، همه سنگ های طبیعی، برابر نیستند.

تنها کاشی های طرح سنگ را انتخاب کنید که برای نمای بیرونی مشخص شده باشد. درست مانند پرسلان، مطمئن شوید که مصالحی که انتخاب کرده اید در برابر یخ زدگی مقاوم بوده و در برابر لغزش مناسب باشد. برای خرید و انتخاب کاشی مناسب در محوطه بیرونی، می توانید از کارشناسان جم سر، راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

انتخاب کاشی مناسب فضای باز

انواع مختلفی از کاشیها در فضای باز وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. با بررسی نکات مهم در خرید این نوع از کاشیها، انتخاب ها را محدود کنید و بهترین کاشی فضای باز را برای خانه خود تهیه نمایید. اولین چیزی که هنگام خرید کاشی محوطه بیرونی باید به آن فکر کنید بودجه شما است. مبلغی که می توانید بپردازید، انتخاب های شما محدود می کند.

کاربردهای کاشی محوطه بیرونی

در حالی که همه کاشی های فضای باز می توانند عناصر مختلفی مانند تغییرات جوی را تحمل کنند، اما همه آنها یکسان ساخته نمی شوند. برخی از کاشی های فضای باز، سخت تر از بقیه هستند. این بدان معناست که برخی از آنها مستعد خراش، ترک و آسیب های دیگر خواهند بود.

مطمئن شوید که یک کاشی در فضای باز دارید که می تواند در منطقه و اقلیم محل زندگی شما دوام بیاورد. همچنین باید به نحوه استفاده و کاربردهای کاشی های خود فکر کنید. آیا قصد دارید از آن بر روی دیوار استفاده کنید؟ آیا روی زمین نصب می کنید؟

پاسخ به این سوال ممکن است بر نوع کاشی مورد نیاز شما تأثیر بگذارد. برخی از کاشی های فضای باز روی دیوارها بهتر عمل می کنند. سایر کاشی های فضای باز، زمانی که آنها را روی زمین نصب می کنید، دارای عملکردی بهتر دارند. مطمئن شوید که نوع مناسب سازه خود را تهیه کرده اید.

این را در نظر بگیرید که آیا در منطقه ای با شرایط آب و هوایی معتدل زندگی می کنید؟ آیا با زمستان سرد، باران شدید یا گرمای بالا در تابستان مواجه هستید؟ شما همیشه باید به دنبال کاشی در فضای باز باشید که بتواند شرایط آب و هوایی خاص شما را برآورده کند.

کاشی هایی که می توانند گرما را تحمل کند ممکن است با برف یا یخ، خوب عمل نکنند. اگر باران زیاد می بارد، کاشی های شما ممکن است نیاز به چسبندگی بیشتری داشته باشد. نوع آب و هوای منطقه را در نظر گرفته و بر اساس کاربردهایی که در نظر دارید، جستجوی کاشی خود را بر اساس آن قرار دهید.

می توانید از کاشی هایی با ضخامت های بالا، کف آلاچیق ها و حتی به عنوان سرامیک کف حیاط و پارکینگ استفاده کنید. این نوع از کاشی محوطه بیرونی، دارای مشخصات فنی متفاوتی در مقایسه با کاشی های دیگر است تا بتواند به خوبی ترافیک و تردد با وزن سنگین را نیز تحمل نماید.

خرید کاشی محوطه بیرونی

هنگام خرید کاشی محوطه بیرونی، در نظر داشته باشید که رنگ ‌های تیره کاشی ‌ها می‌ توانند یک ناحیه سایه ‌دار را تیره و تاریک کند. به طور مشابه، رنگ‌ های روشن کاشی‌ها، می ‌توانند باعث شوند که یک منطقه آفتابی، به موقعیتی نامناسب تبدیل شود.

برای به دست آوردن بهترین جلوه بصری، همیشه کاشی‌ های رنگ روشن را در مکان‌ هایی نصب کنید که آفتاب زیادی نمی ‌تابد. اگر پاسیو شما در معرض نور مستقیم خورشید زیاد است، به جای آن از کاشی های تیره استفاده کنید. همچنین، سبک کاشی را انتخاب نکنید که با طراحی بقیه خانه شما در تضاد باشد.

قیمت کاشی محوطه بیرونی

بسیاری از پیمانکاران یک پروژه کاشیکاری در فضای باز، آن را بر اساس اندازه آنها قیمت گذاری می کنند. نرخ های آنها نیز در هر متر مربع بر اساس کیفیت، متغیر است. این بدان دلیل است که انواع مختلفی از کاشیها و سایر جزئیات پروژه وجود دارد که می تواند بر هزینه تأثیر بگذارد. شما می توانید با راهنمایی و مشورت جم سر، تخمین تقریبی بودجه مورد نیاز در کاشیکاری محوطه بیرونی را دریافت کنید.

در نظر داشته باشید که هزینه کاشیها متناسب با نوع صنعتی و دست ساز بودن و درجه کیفیت می تواند متفاوت باشد. از جمله مزیت هایی که می توان برای آن ها متصور شد، تهیه آن ها در طرح و رنگ های متنوع بوده و امکان ایجاد طرحی سفارشی در چیدمان کاشیها وجود دارد. البته این کار نیاز به تخصص و مهارت دارد که می تواند بر هزینه نصب، تاثیرگذار باشد.

گروه بازرگانی کاشی و سرامیک جم سر

Rubi , homesandgardens : منابع

سوالات متداول

  • در انتخاب و خرید کاشی محوطه بیرونی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

توجه به 1.شرایط آب و هوایی 2. میزان بودجه 3. توجه به کاربری فضا 4. انتخاب متریال مناسب کاشی محوطه 5. نحوه اجرای کفپوش

  • چگونه به بهترین برند های تولید کننده کاشی محوطه بیرونی دسترسی پیدا کنیم؟

جم سر به عنوان یکی از قابل اعتمادترین مجموعه های خرید و فروش کاشی و سرامیک و محصولات چینی بهداشتی برای ارائه خدمات آماده است. تنها کافی است برای کسب اطلاعات با کارشناسان جم سر از طریق شماره تلفن های زیر در تماس باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
fatahi

fatahi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *