نکات مهم هنگام انتخاب کاشی و سرامیک برای خانه

انتخاب کاشی و سرامیک برای خانه در بازار امروز؛ انواع کاشی و سرامیک در سبک‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به سبک دلخواه خود برای هر قسمت از خانه انتخابی مناسب و دقیق داشته باشید. اما برای انتخاب بهتر کاشی و سرامیک در هر قسمت به مواردی که جَـم سِـر در اینجا اشاره کرده است توجه داشته باشید.

ویژگی های کاشی سرویس بهداشتی

در کف سرویس بهداشتی بهتر است از سرامیک لعابدار استفاده کنید. سرامیک‌های لعاب دار مقاومت بیشتری دارند و بنابراین برای کف بسیار مناسب هستند. سعی کنید از کاشی لعابدار براق استفاده کنید تا زمان کمتری برای تمیز کردن آن صرف کنید.میزان جذب آب در انتخاب کاشی سرویس بهداشتی نقش مهمی دارد، سرامیک‌هایی که تا 3 درصد وزن خود آب جذب می کنند بهترین نوع سرامیک برای کف می‌باشند.

سرامیک‌های نفوذ ناپذیر، سرامیک‌های شیشه‌ای بهترین نوع سرامیک برای کف سرویس بهداشتی هستند. سرامیک‌هایی که نیمی از وزن خود را جذب آب می‌کنند بهترین نوع سرامیک برای کف‌هایی هستند که به طور مرتب شسته می‌شوند.ضریب اصطکاک این سرامیک‌ها باید متوسط ​​به بالا باشد. اصولا سرویس بهداشتی یکی از مکان‌هایی است که در آن از تمام سرامیک‌ها استفاده می‌شود.

در انتخاب سرامیک کف برای سرویس بهداشتی به رنگ و طرح سرامیک‌های دیوار و سقف توجه کنید. برای اینکه حمام جذاب‌تر به نظر برسد، بهتر است رنگ سرامیک کف با سرامیک‌های دیوار و سقف مکمل یا متضاد باشد.لازم به یادآوری است که کاشی و سرامیک برای خانه نیز مانند بسیاری از محصولات دارای درجه‌بندی می‌باشد.

کنترل کیفیت در مراحل ساخت و قبل از مرحله بسته بندی کاشی و سرامیک برای خانه انجام می‌شود. در این قسمت در صورت وجود هرگونه خط و خش و لکه و … در ظاهر کاشی از کیفیت آن کاسته می‌شود. بنابراین سعی کنید از کاشی‌های درجه یک برای پوشش دیوارها و کف سرویس بهداشتی استفاده کنید تا دوام و کیفیت بیشتری داشته باشند.

کاشی بین کابینتی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد

یکی از مزیت های کاشی بین کابینتی این است که به راحتی می‌توانید با استفاده از آن ها دکوراسیون آشپزخانه را تغییر دهید. از آنجایی که کاشی‌های بین کابینتی معمولاً روی کاشی‌های دیگر قرار می‌گیرند، بنابراین تعویض آنها کار سختی نیست، البته انواعی که قابل تعویض و چسبی هستند.

نوع کاشی بین کابینت‌ها از همین نوع کاشی‌ها یا سرامیک‌هایی است که به عنوان کاشی آشپزخانه استفاده می‌شود اما جنبه‌های تزئینی و زیبای آن بیشتر رعایت می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مرحله ساخت و تولید کاشی‌های بین کابینتی رعایت می‌شود مقاومت و کیفیت بالاتر این مدل از کاشی‌ها می‌باشد زیرا این کاشی‌ها بیشتر در معرض آلودگی، کثیفی، ضربه و خط و خش  قرار می‌گیرند تا ذرات چربی و آلودگی به راحتی برطرف شود و همچنین تحمل بیشتری در برابر ضربه داشته باشد.

کاشی‌های بین کابینتی روی دیوار پشت سینک، پشت اجاق گاز، بین دو ردیف کابینت بالا و پایین و بالای پیشخوان استفاده می‌شود. همانطور که مشاهده می‌کنید تمام این قسمت‌ها در معرض تماس و کثیفی بیشتری قرار دارند و احتمال آلودگی بیشتر است، بنابراین هر چه کاشی بین کابینت‌ها بهتر و با کیفیت تر باشد، نگهداری و نظافت آشپزخانه برای شما راحت تر است.

تنوع رنگ و مدل کاشی‌های بین کابینتی بسیار بیشتر از کاشی‌های معمولی است. کاشی‌های آشپزخانه عمدتاً از مدل‌های ساده و رنگ‌های ملایم انتخاب می‌شوند، زیرا فضای بیشتری را پوشش می‌دهند و بنابراین نباید باعث شلوغی و پراکندگی ذهن مخاطب شوند، بلکه به این دلیل که کاشی‌های بین کابینت‌ها فضای بسیار کمتری را پوشش می‌دهند و دست ما برای هزینه همچنین بازتر باشد، تنوع رنگ و مدل بیشتر خواهد شد و با انتخاب‌های بیشتری روبرو خواهیم شد.

سرامیک کف اتاق

خرید سرامیک مناسب کف اتاق

پذیرایی مهمترین قسمت هر خانه است و رنگ و طرح آن مهمترین عنصر در طراحی داخلی است. کفپوش پذیرایی یکی از مهمترین عناصر در جذابیت بیشتر پذیرایی می‌باشد. رنگ کاشی و سرامیک برای خانه ، ابعاد سرامیک کار شده، طرح سرامیک کف پذیرایی در کوچک یا بزرگتر جلوه دادن فضا تاثیر بسزایی دارد. به عنوان مثال استفاده از کف سرامیک با رنگ های گرم فضای پذیرایی را بزرگتر نشان می‌دهد. استفاده از کف سرامیک با رنگ های سرد فضای پذیرایی را فشرده تر می‌کند.

اگر از کف سرامیک با ابعاد کوچک استفاده کنید، فضای پذیرایی بزرگتر و کشیده‌تر به نظر می‌رسد، اما اگر از ابعاد سرامیکی پهن استفاده کنید، فضای پذیرایی کوچکتر و عریض تر به نظر می‌رسد. پس با توجه به موارد ذکر شده می‌توانید انواع کاشی و سرامیک برای خانه و برای کف پذیرایی خود انتخاب کنید. اگر قصد دارید از فرش در پذیرایی در کنار کف سرامیک استفاده کنید، بهتر است سرامیک های ساده با طرح های مرمر را انتخاب کنید.

شیشه و سرامیک های براق نیز جلوه زیبایی به پذیرایی می‌بخشند و علاوه بر آن درجه جذب آب پایینی دارند و مقاومت خوبی در برابر سایش دارند.اگر قرار نیست کف اتاق نشیمن خود را با موکت و کف سرامیک بپوشانید و قرار است مبلمان در اتاق نشیمن شما قرار گیرد، بهتر است از سرامیک‌های طرح دار یا سرامیک‌هایی که طرح فرش دارند برای کف اتاق نشیمن استفاده کنید.برای خرید سرامیک در طرح ها و رنگ های متنوع با بهترین کیفیت با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

انتخاب کاشی آشپزخانه

انتخاب کاشی آشپزخانه

انتخاب کف سرامیک به عنوان قلب خانه ایده بسیار خوبی است. زیرا همانطور که در بالا اشاره کردیم کف سرامیک به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه و نفوذ رطوبت یک کفپوش کاربردی برای آشپزخانه‌های کلاسیک و مدرن است. خوشبختانه وجود سرامیک کف آشپزخانه در ابعاد، طرح‌ها و رنگ‌های متنوع این امکان را به ما می‌دهد که در انتخاب سرامیک کف دست شما با توجه به دکوراسیون آشپزخانه (و حتی کل خانه) کاملا باز باشد.

در واقع انواع سرامیک‌های مناسب برای آشپزخانه بسیار زیاد است که به راحتی می‌توانید آن‌ها را با سنگ کابینت، انواع لوازم، نحوه نصب شیشه بین کابینت‌ها و… ست کنید. برخی از گزینه‌های موجود هنگام بررسی انواع سرامیک کف آشپزخانه برای تکمیل دکوراسیون آن عبارتند از:

  • سرامیک سنگ طبیعی برای آشپزخانه‌های بزرگ
  • سرامیک‌های مستطیلی بزرگ با رنگ طبیعی برای آشپزخانه‌های کلاسیک
  • و همچنین استفاده از سنگ مرمر در سرامیک کف برای انواع آشپزخانه‌های لوکس و مدرن

 

برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان قبل از خرید، با کارشناسان جم سر در ارتباط باشید.

 

سخن پایانی

سرامیک‌های جَـم سِـر در گریدهای درجه یک تولید می‌شود و مقاومت بالایی در برابر سایش دارد. این سرامیک‌ها برای کف حمام، توالت عمومی، پذیرایی، اماکن اداری مناسب بوده و دارای ماندگاری بالا و تنوع بالایی در طرح و رنگ می‌باشد. رنگ‌های به کار رفته در این سرامیک‌ها بسیار چشم نواز بوده و طراحی آن‌ها منحصر به فرد است، سرامیک‌های جَـم سِـر برای انواع دکوراسیون مناسب هستند و انواع سلیقه‌ها را به خود جلب می‌کنند.

سوالات متداول 

  • برای خرید کاشی و سرامیک برای خانه به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

اولین امر مهم در خرید کاشی و سرامیک،خرید از مرکزی معتبر میباشد.گروه بازرگانی جم سر با سالها تجربه در امر فروش انواع کاشی و سرامیک محصولات خود را در بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در اختیار مشتریان عزیز خود قرار داده است.جنس،نوع و مقاومت کاشی سرامیک برای هر بخشی از خانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

  • برای خرید سرامیک از چه طریقی میتوانیم اقدام نماییم؟

برای خرید سرامیک و انواع کاشی در بالاترین کیفیت با کارشناسان فروش ما با شماره 33090000-021 تماس حاصل فرمایید.همچنین میتوانید با داشتن مشاوره با کارشناسان جم سر خریدی مطمئن را داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
fatahi

fatahi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *