نکاتی که برای تغییر دکور حمام که باید حتما رعایت کنید

تغییر دکور حمام

دکور حمام خانه بازتابی از سلیقه‌ی صاحب خانه است. هر چه طراحی و دکور این بخش خانه زیباتر باشد، نشان دهنده‌ی سطح توجه شما به زیبایی منزل است. اگر تصمیم بر تغییر دکوراسیون حمام خانه‌تان را دارید ما لیست جدیدی برای این کار به شما ارائه می‌دهیم.تغییر دکور حمام و سرویس بهداشتی بدون انجام مراحل بازسازی انتخابی هوشمندانه است که هزینه بازسازی را به طرز چشم گیری کاهش می‌دهد. اگر شما نیز به دنبال تغییر دکور سرویس بهداشتی خود هستید، از ترفندهای ساده و کم هزینه برای تغییر دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام منزل خود استفاده کنید.

انجام این تغییرات می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی فضای حمام منزل شما داشته باشد. این تغییرات به طور کلی عبارتند از عوض کردن کاشی‌های قدیمی، جایگزینی شیرآلات تازه به جای شیرآلات قدیمی و فرسوده، کنار گذاشتن وسایل اضافی حمام برای افزایش فضا و استفاده از محصولات چینی بهداشتی جدید.

البته که هر چه فضای حمام بزرگ‌تر باشد بهتر می‌توان یک دکور مناسب را برای آن در نظر گرفت اما اگر شما در یک خانه با حمام کوچک هم زندگی می‌کنید، با رعایت بعضی نکات در دکوراسیون حمام کوچک منزلتان می‌توانید از فضای زیبا و دلپذیر آن لذت ببرید.

استفاده از کاشی جدید برای تغییر دکور حمام

از کاشی حمام جدید استفاده کنید

کاشی‌های کهنه که سبک و طراحی قدیمی دارند می‌توانند تاثیر زیادی در دلپذیر نبودن دکور حمام داشته باشند شما تنها با تعویض این کاشی ها شاهد تغییر اساسی در زیبایی حمام منزلتان خواهید بود. به مرور زمان لابه لای کاشی‌ها پر از لکه‌هایی می‌شود که حتی با مواد شوینده هم پاک نمی‌شوند.

پس تغییر کاشی‌های قدیمی برای تغییر دکور حمام امری ضروری به نظر می‌رسد. البته دوغاب کردن کاشی‌ها می‌تواند برای مدتی زیبایی خانه را برگرداند اما در نهایت تعویض کاشی‌ها نیاز قطعی برای زیبایی دکور منزل به نظر می‌رسد.

برای تغییر کاشی‌های حمام نیاز به صرف هزینه‌ی زیادی نمی‌باشد شما می‌توانید از برچسب‌های کاشی استفاده کنید که ضد آب هستند و به راحتی روی سطوح کاشی کاری شده چسبانده می‌شوند. استفاده از این برچسب‌ها تنها برای کاشی‌هایی که سطوح صاف دارند مناسب می‌باشد.

برای چسباندن برچسب یا استیکر کاشی ابعاد و اندازه‌های کاشی‌ها باید به طور دقیق اندازه‌گیری شود تا برچسب‌هایی که خریداری می‌شوند درست متناسب با ابعاد کاشی‌ها باشند.

استفاده از محصولات چینی بهداشتی برای تغییر دکور حمام

از جدید ترین محصولات چینی بهداشتی استفاده کنید

یکی از مهم‌ترین تولیداتی که در زمینه‌ی طراحی و دکوراسیون حمام مورد استفاده قرار می‌گیرد، چینی‌های بهداشتی هستند. مسلما یکی از دلایل انتخاب محصولات بهداشتی ظاهر و طراحی آن هاست. چینی‌های لوکس باید در کنار زیبایی ظاهری از کیفیت مناسبی نیز بهره‌مند باشند.

در سال‌های اخیر طراحی‌های متنوعی در حوزه تجهیزات و محصولات بهداشتی صورت گرفته است که این طراحی‌های جدید از شکل‌های ساده به نمونه‌های مدرن و لوکس تغییر پیدا کرده‌اند. خرید محصولات بهداشتی به دلیل همین تفاوت کیفیت و قیمت یکی از مهم‌ترین چالش های خریداران است.

هنگام خرید محصولات چینی برای تغییر دکور حمام یا سرویس بهداشتی باید چند نکته‌ی مهم را مورد توجه قرار دهید:

  • شفافیت و لعاب: لعاب و شفافیت تجهیزات سرویس بهداشتی اهمیت زیادی دارد.
  • پیچیدگی و تابیدگی: اگر از مواد مرغوب در تهیه‌ی محصولات بهداشتی چینی استفاده نشود، این محصولات دچار تاب و پیچ خوردگی می شوند و ظاهری نامتقارن خواهند داشت.
  • جذب آب: مقدار جذب آب برای یک محصول چینی بر اساس استاندارد های بین المللی باید کم تر از نیم درصد باشد.
  • بسته بندی مناسب: به دلیل شکننده بودن این محصولات باید در جابه جایی و حمل آن ها دقت شود. توصیه می‌شود در هنگام خرید بخش‌های مختلف را مورد بازبینی قرار دهید.

ماندگاری محصول به کیفیت متریال به کار رفته در آن مربوط می‌شود چینی‌هایی که در آن‌ها از مواد با کیفیت استفاده شده باشد، طول عمر بیشتر و ماندگاری بالاتری در برابر تغییرات محیطی خواهند داشت.رعایت استاندارد و توجه به نکات کلیدی و مهم در زمان خرید محصولات چینی بهداشتی ، برای انتخاب مناسب ضروری می‌باشد.

یکی دیگر از ایده‌های خلاقانه‌ای که می‌تواند با تغییر دکور حمام بر زیبایی منزل شما بیافزاید، استفاده از پنل‌های چوبی است. این روزها اگر برای دکوراسیون منزل خود از طراحان حرفه‌ای کمک بگیرید، به شما پیشنهاد می‌کند که از پنل‌های چوبی استفاده کنید. با وجود اینکه نگهداری از پنل‌های چوبی کار نسبتا سختی می‌باشد، جاگزینی پنل‌های چوبی در بلند مدت  هزینه‌ی کم تری خواهد داشت.

از شیرآلات حمام قدیمی دوری کنید

از شیرآلات حمام قدیمی دوری کنید

انتخاب شیرآلات مناسب و با کیفیت، یکی از موضوعات بسیار مهم در تغییر دکور حمام می‌باشد. هنگام خرید شیر آلات به نکات زیر توجه کنید:

  • به خاطر داشته باشید که نوع شیرآلات شما با میزان آب مصرفی در خانه تان ارتباط مستقیم دارد پس شیرهایی را انتخاب کنید که مصرف آب منزل شما را کاهش می‌دهند. قابلیت تنظیم آب، یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید شیر آلات می‌باشد.
  • به نحوه نصب شیر آلات توجه داشته باشید زیرا نصب و تعمیر بعضی از شیرها کار سختی است.
  • از شیرآلاتی استفاده کنید که با سبک معماری و دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشند.
  • هنگام خرید شیرآلات برای تغییر دکور حمام به علامت استاندار آن ها توجه کنید. شیر آلاتی که در بدنه‌ی آن‌ها از سرب نرم استفاده نشده است و میزان کروم به کار رفته در آن‌ها کم می‌باشد، علامت استاندارد را دریافت خواهند کرد.
  • تعویض شیرآلات روشویی، وان، جای حوله و حتی قفسه‌های کابینت روشویی نیز از مواردی هستند که در تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی با ارتقای شیرآلات می توانید در نظر داشته باشید.

فضای حمام را افزایش دهید

فضای حمام را افزایش دهید

به شما پیشنهاد می‌کنیم برای تغییر دکور حمام از وسایل پر حجمی نظیر کمدها و قفسه‌های بزرگ در حمام خانه‌تان استفاده نکنید زیرا حمام‌هایی که فضای بیشتری دارند حس بهتری را برای شما ایجاد خواهند کرد. همچنین استفاده از یک طرح واحد در دکوراسیون حمام‌ها باعث می‌شود که فضا بزرگتر دیده شود برای مثال استفاده از طرح های مختلف کاشی‌ها موجب می‌شود فضا کوچکتر به نظر برسد.

 نکته‌ی دیگری که باعث می‌شود حمام منزل شما بزرگ تر به نظر برسد استفاده از رنگ‌های روشن است. برخی از مناسب ترین رنگ‌ها برای دکور حمام عبارتند از : سفید، کرم، آبی یخی، صورتی و زرد. اگر نمی‌خواهید خود را تنها به استفاده از یک رنگ محدود کنید، سعی کنید دیوارهای بزرگ را با رنگ‌های روشن و سطوح کوچک را با رنگ‌های تیره تر برای ایجاد تضاد رنگ بزنید.

شما می‌توانید برای تغییر دکور حمام به جای استفاده از کابینت‌های بیشتر (که برای دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک و مدل سرویس بهداشتی ایرانی کاربرد چندانی ندارد) از میله‌های نگهدارنده حوله، شیر آب و قفسه‌ها و سبدهای دیواری استفاده کنید.

با توجه به فضای داخلی و دکوراسیون منزلتان، می‌توانید از درب حمام نیز برای نصب چنین نگهدارنده‌هایی استفاده کنید. ازدیگر مواردی که به افزایش فضای حمام کمک می‌کند این است که محصولاتی که روزانه از آن‌ها استفاده نمی‌کنید در جای دیگری به غیر از فضای اصلی حمام قرار دهید. خلاص شدن از هرگونه آشفتگی باعث می‌شود حمام کوچک خانه‌ی شما بزرگ تر به نظر برسد.

 توصیه می‌شود برای استفاده‌ی بهتر از فضای حمام از عناصر نظم دهنده در محیط حمام منزلتان استفاده کنید مانند: استفاده از کمد کوچک در زیر روشویی ، اضافه کردن طبقاتی کوچک بر روی دیوار، خلوت کردن طبقه ی زیرین آینه‌ها و استفاده از جالباسی و جا‌حوله‌ای.

 

برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان قبل از خرید، با کارشناسان جم سر در ارتباط باشید.

 

جمع بندی

علاوه بر مطالبی که ذکر شد مواردی دیگری نیز پیشنهاد می‌شوند که می‌توانند برای تغییر دکور حمام در جهت زیبایی و تجهیز تاثیر گذار باشند. مانند: خوش بو نگه داشتن فضای سرویس بهداشتی با استفاده از بوگیر ها، صابون های معطر و اسپری های خوشبو، استفاده از پادری ها و طرح های زیبا، استفاده از آینه در سرویس بهداشتی، انتخاب کف پوش مناسب برای سرویس بهداشتی، عوض کردن دستگیره های قدیمی با دستگیره های شکیل و زیبا، عوض کردن جا صابونی، سطل زباله و جاحوله‌ای، استفاده از جعبه کمک‌های اولیه در سرویس بهداشتی، تغییر در نورپردازی و وسایل روشنایی حمام.

سوالات متداول

  • برای تغییر دکور حمام چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

با رعایت مواردی همچون استفاده از کاشی و سرامیک جدید در حمام،استفاده از جدیدترین محصولات چینی بهداشتی،استفاده از شیرآلات جدید و … میتوانید تغییر دکور چشم گیری داشته باشید.

  • برای خرید محصولات چینی بهداشتی از چه طریقی میتوانیم اقدام نماییم؟

برای خرید محصولات چینی بهداشتی متنوع و با کیفیت میتوانید به سایت جم سر مراجعه کرده و پس از انتخاب محصول مورد نظر خود برای ثبت سفارش با کارشناسان فروش ما با شماره 33090000-035 تماس حاصل فرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
fatahi

fatahi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *