تاثیر کاشی سفید در دکوراسیون داخلی

تاثیر-کاشی-سفید-در-دکوراسیون

کاشی­ هایی به رنگ سفید به فضای شما آرامش می بخشد و روح شما را آرام می کند. با کوچک تر شدن خانه های شهری، استفاده از کاشی سفید در دکوراسیون داخلی می تواند باعث شود تا فضای داخلی شما، جادارتر و بزرگ تر به نظر آید. در واقع، سرامیک کف سفید برای فضای داخلی خانه، راهی عالی برای ایجاد فضا هستند. آن ها نور را منعکس می‌کنند و حالتی دلنشین به اتاق شما می ‌بخشند.

مزایای استفاده از کاشی سفید رنگ

برخی تصور می کنند که کاشی های سفید کف، می توانند خسته کننده و یکنواخت باشند. کاشی­­ های کف سفید مدرن، در اندازه‌ ها، بافت‌ ها و ترکیب ‌های رنگی متفاوت در بازار موجود هستند و فضای کافی را برای خلاقیت طراحی داخلی قرار می‌ دهند. شما می توانید از آنها برای افزودن سبک دلخواه به طراحی داخلی خانه خود استفاده کنید.

کاشی­­ های سفید در قیمت های متفاوت و مقرون به صرفه عرضه می شوند و دارای شرایط نگهداری آسانی می باشند. آنها هر فضایی را شیک، آرام و بکر جلوه می ‌دهند. با ایده ‌های خارق‌ العاده کاشی­‌های کف سفید، به راحتی می توانید اتاق خود را روشن تر کنید و حس آرامش را به خانه خود بیفزایید.

استفاده از کاشی و سرامیک سفید در دکوراسیون داخلی خانه

سرامیک پرسلان سفید کف 

سرامیک پرسلان سفید ، نور را به شکلی شگفت ‌انگیز منعکس می ‌کند. هیچ یک از رنگ های دیگر سرامیک و کاشی نمی تواند همانند رنگ سفید، فضا را روشن کند. بنابراین اگر به دنبال ظرافت در طراحی خود هستید که با خانه معاصر شما مطابقت داشته باشد، کاشی­ و سرامیک های کف پرسلان سفید، بهترین انتخاب برای شما هستند. نوع براق کاشی­ ها، برای اینکه به حمام، آشپزخانه، فضای نشیمن یا راهرو شما ظاهر تازه ‌ای ببخشند، عالی هستند. شما می توانید کاشی­ های سفید بزرگ را برای ظاهری درخشان انتخاب کنید. این مصالح مدرن و بی نظیر، در قسمت نهارخوری نشیمن با دو مبل سفید با شکوه به نظر می‌ رسند.

کاشی کف سیاه و سفید برای طراحی خانه

با چند کاشی کف سیاه و سفید زیبا، فضای داخلی خانه خود را تقویت و منحصر به فرد کنید. این ترکیب کلاسیک، ظاهری جسورانه را به کف سالن شما می ‌افزاید. این کاشی­‌های کف نه‌ تنها عنصر زیبایی را به کف شما اضافه می‌کنند، بلکه به عناصر دکوراسیون داخلی شما مانند کمد لباس، مبلمان و سایر مواد نیز اجازه می‌دهند تا زیباتر نمایش داده شوند.

اگر می خواهید ظاهری فوق العاده به خانه خود اضافه کنید، می توانید کاشی­ های کف هشت ضلعی سفید را با کاشی­ های مشکی انتخاب کرده و نصب کنید. آنها ظریف و ساده به نظر می رسند و جذابیتی قدیمی به دکوراسیون داخلی منزل شما می دهند.

در نظر داشته باشید که به عنوان مثال، کاشی­ های کف سیاه و سفید در اتاق، با مبل صورتی و نور لوستر آویزان شده از سقف، ظاهری جسورانه به ارمغان می آورد.

استفاده از کاشی و سرامیک سفید در دکوراسیون داخلی حمام

انتخاب سرامیک کف سفید

کاشی های سرامیکی سفید که برای کف استفاده می شوند، برای افزودن ظاهری جذاب به خانه شما مناسب هستند. آنها نسبتاً ارزان تر از کاشی­ های کف پرسلان هستند و در عین حال پوشش مشابهی را ارائه می کنند. اگر به دنبال گزینه های کفپوش آشپزخانه یا اتاق خواب هستید، آنها انتخاب مناسبی خواهند بود.

تنها نقطه ضعف آن جنبه دوام است. کف ‌های سرامیکی دوام کمتری دارند و در معرض ترک خوردن هستند. در صورتی که برای خرید سرامیک و کاشی سفید خانه خود، نیاز به مشاوره دارید، می توانید با کارشناسان ما مشورت نمایید.

استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه

اگر بخواهیم سه عنصر مهم در طراحی آشپزخانه را فهرست کنیم، کابینت، میز کار و کاشی آشپزخانه (کفپوش) را شامل می شود. این سه ویژگی، دکوراسیون کلی آشپزخانه را تعیین می کنند، بنابراین باید آنها را با هم در نظر گرفت. این امر به ویژه در مورد آشپزخانه های سفید صادق است، زیرا آنها نیاز به توجه دقیق به جزئیات دارند تا سرد و بی روح به نظر نرسند.

کاشی سفید، یکی از بهترین راه ها برای تکمیل کابینت های آشپزخانه است. زیرا سطوح بازتابنده و جاذب را متعادل می کند. البته انتخاب بهترین کفپوش برای آشپزخانه، به عوامل زیادی بستگی دارد. با این وجود، انتخاب کفپوش مقاوم برای آشپزخانه، امری مسلم است.

کاشی و سرامیک سفید در دکوراسیون داخلی

کاشی­ های کف آشپزخانه، باید بسیاری از الزامات موجود در آن را برآورده کنند. از آنجایی که آشپزخانه اساسا یک محل کار است، معیارهای بهداشت و ایمنی اعمال می شود. همچنین فضایی است که در آن از مهمانان، به ویژه در پلان باز، پذیرایی می کنیم.

در کنار در نظر گرفتن تناسب لازم کاشی­ بین کابینتی سفید با کابینت ها و دیگر لوازم آشپزخانه، ملاحظات عملی کلیدی برای کف آشپزخانه نیاز است. برای مقاومت در برابر ضربه اضافی در آشپزخانه باید سختی و دوام بالایی داشته باشد.

همچنین، بایستی در برابر رطوبت و لکه، دوام داشته و حتی زمانی که مرطوب است، عاری از لغزش باشد. در کنار تمامی این موارد، افراد وقت زیادی را در آشپزخانه سپری می کنند. بنابراین مهم است که ظاهر خوبی در فضای پخت و پز در نظر بگیرند. ترکیب سرامیک سفید با کابینت ها، می تواند در آرامش و انتقال انرژی به ساکنین، کمک نماید.

این را نیز باید اضافه کنیم که آشپزخانه سفید، نیاز به کاشی کف سفید دارد. این یک ترفند طراحی ظریف است، اما یک نتیجه یکپارچه را ارائه می دهد. ضمن آن که به دلیل تعداد زیاد سایه ‌های سفید، ترکیب رنگ ‌های مکمل و کاملاً متفاوت توصیه می‌شود. یکی دیگر از روش‌های ساده برای نصب کفپوش سفید، انتخاب دوغاب تیره است که به ماهیت مدولار کاشی­­ های کف می ‌افزاید و واقعا شیک به نظر می رسد.

کاشی سفید در فضای آشپزخانه

کاشی سفید برای دیوار بین کابینتی

بسیاری از افراد، رنگ سفید را نماد خلوص و مثبت اندیشی می دانند. همچنین، این یک رنگ فوق العاده است که با تمیزی و نور مرتبط می باشد. عناصری که از عوامل کلیدی در یک آشپزخانه کاربردی هستند. سفید بهترین رنگ برای آشپزخانه در نظر گرفته شده است.

این بدان دلیل است که انرژی مثبت را منتشر می کند و رنگ آشپزخانه ایده آل برای دیوارها و کف است. کاشی­‌های سرامیکی در اندازه مربع‌ منظم، یک پیش ‌فرض مناسب برای دیوار بین کابینتی و پشتی آشپزخانه خواهد بود که اگرچه به اندازه کاشی­‌های شیک جالب نیست، اما می‌تواند به راحتی یک آشپزخانه سنتی را تکمیل کند.

می توان فضای بالای کابینت ها را با یک یا دو ردیف کاشی با طرحی متفاوت و رنگی بپوشانید تا سطح پشتی متفاوت تر به نظر آید. در این شرایط، این امکان را دارید تا بقیه دیوار و کابینت های سفید را با رنگ سفید براق اجرا کنید.

یا آنکه نصب کاشی­ها را تا کابینت ها ادامه دهید و دیوار پشت اجاق گاز را نیز با آنها بپوشانید. با افزودن چند کاشی سرامیکی رنگی و ترکیب تصاویری از میوه‌ها، سبزی‌ها یا طرح ‌های گل و گیاه، می توانید تصویری متفاوت را ایجاد کنید. با رنگ‌ های زنده در پس‌ زمینه کاشی­ های لعاب‌ دار سفید، تصویری جذاب‌ تر را امتحان کنید.

کاشی سفید در فضای خانه

طرح های متنوع کاشی سفید رنگ

آیا به طراحی با کاشی سفید برای فضاهای خاصی در خانه خود فکر کرده اید؟ ممکن است فکر کنید رنگ سفید تکراری و یکنواحت است. با این حال، گنجاندن آن در دکوراسیون منزل شما یک راه عالی برای روشن کردن اتاق یا افزودن جذابیت بصری به روشی واضح است. به خصوص با برخی از ایده ها و طرح های متنوع کاشی سفید رنگ، می توانید سادگی بی نظیری را به فضای داخلی دکوراسیون خانه خود اضافه کنید.

استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون اتاق پذیرایی

سفید یک رنگ جاودانه است که با ظرافت و همچنین با خلوص همراه است. به همین دلیل است که این نوع کاشی­ های تزئینی، نه تنها برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب، بلکه برای آشپزخانه یا حمام نیز ایده آل هستند. علاوه بر این، کاشی­‌های سفید کاملاً تکمیل کننده فضای داخلی خواهند بود که در سبک ‌های مختلف به کار می آیند.

کاشی ‌های سفید، درست مانند کاشی­‌های مشکی، کاربردهای بسیار گسترده ‌ای دارند، بیشتر از آن، به این دلیل است که در تنوع طرح، در بازار موجود هستند. به سادگی می توانید برای تکمیل کردن دکوراسیون اتاق پذیرایی خود، از کاشی­هایی با اشکال هندسی، طرح های آجر یا غیره استفاده کنید.

کاشی سفید در فضای حمام

ویژگی کلی سرامیک های سفید

رنگ سفید را می توان با موفقیت در دکوراسیون داخلی استفاده کرد، صرف نظر از اینکه خانه شما سبک مبلمان آنتیک سنگین و اصیل است یا مبلمان ساده و مدرن مینیمالیست دارد. در مورد اول، کاشی های سفید سبکی و ظرافت را اضافه می کنند، در مورد دوم، یک ویژگی صنعتی به مبلمان شما می بخشند.

این رنگ مطمئناً به فضای داخلی سنتی، مملو از لوازم قدیمی، تزئینات مختلف و یادگاری ها نیز می آید. رنگ سفید، همچنین برای فضای داخلی سبک مدیترانه ای که با رنگ های آبی یا سایه های مختلف هماهنگ شده اند و سبک پروانسالی با ترکیب مبلمان ظریف چوبی و رنگ های روشن، مناسب است.

ضمن آن که کاشی­های سفید، یک عنصر ضروری در پرداخت سبک های مختلف هستند. این می تواند ترکیبی از سبک های مورد علاقه شما باشد که با چوب های زیبا، پارچه های دلپذیر و لوازم جانبی عالی و آنتیک همراه می شود.

شایان ذکر است که بدون در نظر گرفتن سبک، رنگ سفید در هر صورت اتاق را روشن کرده و از نظر نوری آن را بزرگ تر جلوه می دهد. به همین دلیل است که کاشی­های سفید به عنوان مثال در یک اتاق زیر شیروانی کوچک نیز به خوبی کار می کنند.

خرید اینترنتی کاشی سرامیک سفید رنگ

در صورتی که برای دکوراسیون داخلی خود نیاز به کاشی سرامیک سفید رنگ دارید، می توانید آن را به صورت اینترنتی از فروشگاه جم سر و با قیمت مناسب خریداری کنید.

 

گروه بازرگانی کاشی و سرامیک جم سر

designcafe و incan : منابع 

سوالات متداول

  • طیف‌های رنگ سفید کاشی و سرامیک در دکوراسیون داخلی کدامند؟

سفید استخوانی، ساده، گچی، مرمری، صدفی، پوست تخم مرغی، نمکی، کاپوچینویی و کرمی از جمله طیف‌های مختلف رنگ سفید هستند.

  • بهتر است در کنار کاشی سفید در دکوراسیون داخلی از چه رنگی استفاده شود؟

رنگ سفید را می‌توانید با گل، چوب و رنگ‌های آبی، بنفش و سیاه در دکوراسیون داخلی ترکیب کنید.

  • بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی جدید، مدرن و خاص چیست؟

ترکیب رنگ سفید کاشی و سرامیک با چوب بهترین گزینه است. این ترکیب رنگ هم هیچ وقت از مد نمی افتد هم برای همه سلیقه ها ایجاد کننده حس آرامش، راحتی، گرمی، دنج و تمیزی است.

  • مزایای استفاده از کاشی سفید در دکوراسیون داخلی چیست؟

این رنگ با تمام رنگ‌ها هماهنگی دارد و می‌توانید اثر خنثی آن را با رنگ‌های دیگر از بین ببرید.
سفید متداول‌ترین و محبوب‌ترین رنگ در طراحی دکوراسیون خانه است.
حس تمیزی و پاکی را به محیط خانه هدیه می‌دهد.
باعث گردش نور در خانه می‌شود و روشنایی محیط را بیشتر می‌کند.
استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون باعث می‌شود خانه شما بزرگتر به نظر برسد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
fatahi

fatahi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *